آموزش تصویری تکنیک های MRI به صورت فیلم و کاربردی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 67916

تکنیک MRI of LEG


تکنیک MRI of LEG

تکنیک تصویربرداری از ساق پا یکی از مواردی است که جهت بررسی توده یا استئومیلیت درخواست می شود. در این بیماران محلی که توده وچود دارد یا دچار عفونت شده است بایستی مارکر گذاری شود یعنی قرص آدالات یا نیفدیپین در محل وجود توده یا عفونت با چسب بچسبانیم و در موقع تصویربرداری روی آن ناحیه متمرکز شویم. و اگر علت درخواست بررسی پارگی تاندون باشد بر روی ناحیه فرورفته ای که ممکن است ناشی از پارگی تاندون باشد مارکر می چسبانیم 

توجه داشته باشید که کویل مخصوص ساق پا در ام ار آی وجود ندارد بلکه بایستی از کویل سحطی بادی استفاده شود اگر می خواهید کیفیت تصاویر شما بهتر و عالی شود حتما کویل بادی را بر روی ناحیه مورد نظر بپیچانید. دقت کنید که بایستی کویل را را دور ساق پا بپیچانید نه اینکه کویل را روی ساق پا بگذارید!! این نکته ی خیلی خیلی مهمی است و موقع تصویربرداری بایستی فقط وفقط این کویل بادی را روشن کنید و مابقی کویل ها را خاموش کنید.


مبلغ واقعی 100,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 80,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1045

برچسب های مهم

یادگیری تکنیک های MRI به صورت قدم به قدم با فیلم در دستگاه زیمنس

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما